Almost Smart  

Go Back   Almost Smart > The Lounge > General

General If it doesn't belong anywhere else it goes here.

Reply
 
Thread Tools
Old 01-05-2015   #1
psychoDiablo
Thx for the memories
 
psychoDiablo's Avatar
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 15,971
Rep Power: 199
psychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond repute
Send a message via AIM to psychoDiablo Send a message via Yahoo to psychoDiablo
Dr;unkyy

Sorry that ' i mean ; slipped in in there. lol the title.

So anyway, th e few of you fools that heree, names off the time lol... shit, i cant type. The top of my head, -- because I didnt say anything for Christmas. Fuck that's not a period. jumbled.

Jenn, Mr. Marx brothers, and the german Christian, n Sir Kenny n his brother Savage. That little kid mudpuppet, and now I htink of Dana when she did her little video of him going to prom! hahaha wtf lolll oh shit fukn mud going to prom.

There was the time of our middle eastern friends. THe only billb oard in Iraq. hahah the almost smart billboard lmao oh shittt, good friend Blood Red.
Lots of funny ass shit on this website that I remember. haha remember CLAMPS, ec? That fued lmao wtf!? She had that drams lost guy. Those fcukers never lasted, partly due to the lobotorating. Uhh i gotta start that shit

Shake my head at u fools for it. Ran right into the ground.

I need a brighter note:
ZP's drawings. she took her own time to draw some of us members. I still have my drawing she did for me. I will always remember where that came from. I remember I got her to do little kaDy. One of the other mid eastern kids that was here. Who knows where they are at?
Thank you though Racha!

foxy pheonix. I remember u :) Freakin lizard girl lol, nature body haha good ol chick. I wont forget if you wont! lol I remember u showed us a pic of u back then and u had a really nice butt. okay figure. haha sorry for puttin u on the spot n every checkin out ur ass now LOL omg i dont believe i said that lol my bad, lol il'l move on.

N my other favortie Canadians , pity n kort. YOu girls don't play hockey, but that's alright lol not really lol Your team is in the gold medal round vs. russia tomorrow in the World Jr. fukn kids playing for their country, usa got eleminiated early round, too bad. The women's hockey is about to start too. mmm women hockey players...

oh yeah what happened to dear old Jaws? lol jasmine. she move away n have a family?
ugh i cant remmeber who else.

eh well glad to have known u , good to think about and rememember some funny shit, shit that makes me laugh out loud. i remember those movies i worked on for u guys w/ my co director dana. funny i dont rmemeber nothing before that. though im sure the drawings were before that. that's when lots of people were here. ahhhh dont remind me. ah man u fools, what the fuck
im gotta go or at least i should.
but let me finish my first thought.

Thank you. for listening to my shit.
__________________
I wouldn't say I'm psycho only because I'm able to handle it.
Now learn patience

To chill is to be chillin.
Chillin is cooperating with your surroundings, unknowing'st of what everything is capable of; and all the while, as it happens and after, to accept without any thought of good or bad, but mainly, just enjoying rather deeply, the moment you had to sit and think. (Not thinking.)

|-Mr.MCR-|

Will you write
Will you love
Will you enjoy
Life when I am gone?
You will.
by Angelina

"I have lived life as horrible as it was, and as beautiful as it has become."
psychoDiablo is offline   Reply With Quote
Old 01-06-2015   #2
psychoDiablo
Thx for the memories
 
psychoDiablo's Avatar
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 15,971
Rep Power: 199
psychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond repute
Send a message via AIM to psychoDiablo Send a message via Yahoo to psychoDiablo
Re: Dr;unkyy

And now I reread and I forgot good ol Nami. My other fellow friend that enjoys the drunken writing. My drunkass coulnd't remember. I tried to, but then got side tracked by stupid shit that made me laugh.

The forums. I wonder if Rome was as crazy as all this? Oh wait, that's right, we know what happened. Same as here...
__________________
I wouldn't say I'm psycho only because I'm able to handle it.
Now learn patience

To chill is to be chillin.
Chillin is cooperating with your surroundings, unknowing'st of what everything is capable of; and all the while, as it happens and after, to accept without any thought of good or bad, but mainly, just enjoying rather deeply, the moment you had to sit and think. (Not thinking.)

|-Mr.MCR-|

Will you write
Will you love
Will you enjoy
Life when I am gone?
You will.
by Angelina

"I have lived life as horrible as it was, and as beautiful as it has become."
psychoDiablo is offline   Reply With Quote
Old 01-06-2015   #3
Kortenie
on NERD PATROL
 
Kortenie's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Location: In my own little world, Canada
Posts: 990
Rep Power: 36
Kortenie has a reputation beyond reputeKortenie has a reputation beyond reputeKortenie has a reputation beyond reputeKortenie has a reputation beyond reputeKortenie has a reputation beyond reputeKortenie has a reputation beyond reputeKortenie has a reputation beyond reputeKortenie has a reputation beyond reputeKortenie has a reputation beyond reputeKortenie has a reputation beyond reputeKortenie has a reputation beyond repute
Re: Dr;unkyy



:D
__________________
Fully alive, more than most,
Ready to smile, and love life.

Fully alive
And she knows how to believe
In futures.
Kortenie is offline   Reply With Quote
Old 01-11-2015   #4
Jenn and tonic
"maaaaagic!"
 
Jenn and tonic's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Age: 34
Posts: 5,965
Rep Power: 119
Jenn and tonic has a reputation beyond reputeJenn and tonic has a reputation beyond reputeJenn and tonic has a reputation beyond reputeJenn and tonic has a reputation beyond reputeJenn and tonic has a reputation beyond reputeJenn and tonic has a reputation beyond reputeJenn and tonic has a reputation beyond reputeJenn and tonic has a reputation beyond reputeJenn and tonic has a reputation beyond reputeJenn and tonic has a reputation beyond reputeJenn and tonic has a reputation beyond repute
Send a message via Yahoo to Jenn and tonic
Re: Dr;unkyy

I like this thread!
__________________
When all government, in little as in great things, shall be drawn to Washington as the Center of all power, it will render powerless the checks provided of one government on another and will become as venal and oppressive as the government from which we separated. Thomas Jefferson
Jenn and tonic is offline   Reply With Quote
Old 01-12-2015   #5
Zanahoria_Picante
Orange you glad she's not a banana?
 
Zanahoria_Picante's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 4,952
Rep Power: 140
Zanahoria_Picante has a reputation beyond reputeZanahoria_Picante has a reputation beyond reputeZanahoria_Picante has a reputation beyond reputeZanahoria_Picante has a reputation beyond reputeZanahoria_Picante has a reputation beyond reputeZanahoria_Picante has a reputation beyond reputeZanahoria_Picante has a reputation beyond reputeZanahoria_Picante has a reputation beyond reputeZanahoria_Picante has a reputation beyond reputeZanahoria_Picante has a reputation beyond reputeZanahoria_Picante has a reputation beyond repute
Re: Dr;unkyy

The mid-title semicolon is really what makes this thread.

I miss the portraits, in a way. Those were good times. I still draw, though, just not Almost Smart individuals. Yours is still my favorite of those, Mateo. You're welcome.
__________________
Zanahoria_Picante

..| |
.| | |
_____
\ love /-|
-\__/--|

"When I first read the dictionary, I thought it was a long poem about everything."
Steven Wright




;
Zanahoria_Picante is offline   Reply With Quote
Old 01-13-2015   #6
psychoDiablo
Thx for the memories
 
psychoDiablo's Avatar
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 15,971
Rep Power: 199
psychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond repute
Send a message via AIM to psychoDiablo Send a message via Yahoo to psychoDiablo
Re: Dr;unkyy

It's been a good start to this new year.
__________________
I wouldn't say I'm psycho only because I'm able to handle it.
Now learn patience

To chill is to be chillin.
Chillin is cooperating with your surroundings, unknowing'st of what everything is capable of; and all the while, as it happens and after, to accept without any thought of good or bad, but mainly, just enjoying rather deeply, the moment you had to sit and think. (Not thinking.)

|-Mr.MCR-|

Will you write
Will you love
Will you enjoy
Life when I am gone?
You will.
by Angelina

"I have lived life as horrible as it was, and as beautiful as it has become."
psychoDiablo is offline   Reply With Quote
Old 01-18-2015   #7
GoddessDivine
I move the stars for no one.
 
GoddessDivine's Avatar
 
Join Date: May 2008
Location: Charleston, SC
Age: 36
Posts: 3,871
Rep Power: 90
GoddessDivine has a reputation beyond reputeGoddessDivine has a reputation beyond reputeGoddessDivine has a reputation beyond reputeGoddessDivine has a reputation beyond reputeGoddessDivine has a reputation beyond reputeGoddessDivine has a reputation beyond reputeGoddessDivine has a reputation beyond reputeGoddessDivine has a reputation beyond reputeGoddessDivine has a reputation beyond reputeGoddessDivine has a reputation beyond reputeGoddessDivine has a reputation beyond repute
Send a message via Yahoo to GoddessDivine Send a message via Skype™ to GoddessDivine
Re: Dr;unkyy

I am touched that you remember me. We had some good times!
__________________
...the light of her eyes fell on him from afar and pierced his heart.-Tolkien
I believe whatever doesn't kill you simply makes you... stranger.-Joker
Your eyes can deceive you, do not trust them.
-Obi Wan





GoddessDivine is offline   Reply With Quote
Old 01-22-2015   #8
psychoDiablo
Thx for the memories
 
psychoDiablo's Avatar
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 15,971
Rep Power: 199
psychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond repute
Send a message via AIM to psychoDiablo Send a message via Yahoo to psychoDiablo
Re: Dr;unkyy

Ah good ol Dana. Instantly became one of my faves.
__________________
I wouldn't say I'm psycho only because I'm able to handle it.
Now learn patience

To chill is to be chillin.
Chillin is cooperating with your surroundings, unknowing'st of what everything is capable of; and all the while, as it happens and after, to accept without any thought of good or bad, but mainly, just enjoying rather deeply, the moment you had to sit and think. (Not thinking.)

|-Mr.MCR-|

Will you write
Will you love
Will you enjoy
Life when I am gone?
You will.
by Angelina

"I have lived life as horrible as it was, and as beautiful as it has become."
psychoDiablo is offline   Reply With Quote
Old 01-22-2015   #9
Sir Kent
Sir Kunty
 
Sir Kent's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Location: Alberta
Age: 32
Posts: 362
Rep Power: 34
Sir Kent has a reputation beyond reputeSir Kent has a reputation beyond reputeSir Kent has a reputation beyond reputeSir Kent has a reputation beyond reputeSir Kent has a reputation beyond reputeSir Kent has a reputation beyond reputeSir Kent has a reputation beyond reputeSir Kent has a reputation beyond reputeSir Kent has a reputation beyond reputeSir Kent has a reputation beyond reputeSir Kent has a reputation beyond repute
Re: Dr;unkyy

Am I Sir Kenny or Jaws? I've been called both here. Oh wait, Jaws is Jasmine. I figured that out too late to save this post. Am I not Sir Kenny either? Is there another sir here?
__________________
Sir Kent is offline   Reply With Quote
Old 01-22-2015   #10
psychoDiablo
Thx for the memories
 
psychoDiablo's Avatar
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 15,971
Rep Power: 199
psychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond repute
Send a message via AIM to psychoDiablo Send a message via Yahoo to psychoDiablo
Re: Dr;unkyy

lol oh yeah, huh... Kent, Kenny, same shit! You only have one brother, Savage Garden. lol So it's you.

I love getting peoples names wrong. It just cracks me up
__________________
I wouldn't say I'm psycho only because I'm able to handle it.
Now learn patience

To chill is to be chillin.
Chillin is cooperating with your surroundings, unknowing'st of what everything is capable of; and all the while, as it happens and after, to accept without any thought of good or bad, but mainly, just enjoying rather deeply, the moment you had to sit and think. (Not thinking.)

|-Mr.MCR-|

Will you write
Will you love
Will you enjoy
Life when I am gone?
You will.
by Angelina

"I have lived life as horrible as it was, and as beautiful as it has become."
psychoDiablo is offline   Reply With Quote
Old 01-24-2015   #11
Sir Kent
Sir Kunty
 
Sir Kent's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Location: Alberta
Age: 32
Posts: 362
Rep Power: 34
Sir Kent has a reputation beyond reputeSir Kent has a reputation beyond reputeSir Kent has a reputation beyond reputeSir Kent has a reputation beyond reputeSir Kent has a reputation beyond reputeSir Kent has a reputation beyond reputeSir Kent has a reputation beyond reputeSir Kent has a reputation beyond reputeSir Kent has a reputation beyond reputeSir Kent has a reputation beyond reputeSir Kent has a reputation beyond repute
Re: Dr;unkyy

Actually I have two brothers.

__________________
Sir Kent is offline   Reply With Quote
Old 01-25-2015   #12
Pittielynn
sweet, funny and down-right CUTE!
 
Pittielynn's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Location: History
Posts: 5,547
Rep Power: 95
Pittielynn has a reputation beyond reputePittielynn has a reputation beyond reputePittielynn has a reputation beyond reputePittielynn has a reputation beyond reputePittielynn has a reputation beyond reputePittielynn has a reputation beyond reputePittielynn has a reputation beyond reputePittielynn has a reputation beyond reputePittielynn has a reputation beyond reputePittielynn has a reputation beyond reputePittielynn has a reputation beyond repute
Re: Dr;unkyy

*cough* ummm.... hey.
__________________


"Be strong while it's hard and laugh at it after it's over. You just gotta live." - Spadetje


All along I believed I would find you.
Time has brought your heart to me,
I have loved you for a thousand years.
I'll love you for a thousand more...
...One step closer.
o.O♠O.o

Almost Smart Store
Almost Smart Arcade
Pittielynn is offline   Reply With Quote
Old 01-25-2015   #13
psychoDiablo
Thx for the memories
 
psychoDiablo's Avatar
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 15,971
Rep Power: 199
psychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond repute
Send a message via AIM to psychoDiablo Send a message via Yahoo to psychoDiablo
Re: Dr;unkyy

lol Hey Pittie.

Savage Garden. lol It's savage nature right? I forget.

do you guys remember when Mud was a little white kid? Then he turned into a german black kid. lol that shits funny
__________________
I wouldn't say I'm psycho only because I'm able to handle it.
Now learn patience

To chill is to be chillin.
Chillin is cooperating with your surroundings, unknowing'st of what everything is capable of; and all the while, as it happens and after, to accept without any thought of good or bad, but mainly, just enjoying rather deeply, the moment you had to sit and think. (Not thinking.)

|-Mr.MCR-|

Will you write
Will you love
Will you enjoy
Life when I am gone?
You will.
by Angelina

"I have lived life as horrible as it was, and as beautiful as it has become."
psychoDiablo is offline   Reply With Quote
Old 01-29-2015   #14
Pittielynn
sweet, funny and down-right CUTE!
 
Pittielynn's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Location: History
Posts: 5,547
Rep Power: 95
Pittielynn has a reputation beyond reputePittielynn has a reputation beyond reputePittielynn has a reputation beyond reputePittielynn has a reputation beyond reputePittielynn has a reputation beyond reputePittielynn has a reputation beyond reputePittielynn has a reputation beyond reputePittielynn has a reputation beyond reputePittielynn has a reputation beyond reputePittielynn has a reputation beyond reputePittielynn has a reputation beyond repute
Re: Dr;unkyy

That was good. Thanks for the texts.
__________________


"Be strong while it's hard and laugh at it after it's over. You just gotta live." - Spadetje


All along I believed I would find you.
Time has brought your heart to me,
I have loved you for a thousand years.
I'll love you for a thousand more...
...One step closer.
o.O♠O.o

Almost Smart Store
Almost Smart Arcade
Pittielynn is offline   Reply With Quote
Old 01-31-2015   #15
psychoDiablo
Thx for the memories
 
psychoDiablo's Avatar
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 15,971
Rep Power: 199
psychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond repute
Send a message via AIM to psychoDiablo Send a message via Yahoo to psychoDiablo
Re: Dr;unkyy

lol sure thing. Make sure to say what up to Courtney for me whenenver u see/talk to her. thx
__________________
I wouldn't say I'm psycho only because I'm able to handle it.
Now learn patience

To chill is to be chillin.
Chillin is cooperating with your surroundings, unknowing'st of what everything is capable of; and all the while, as it happens and after, to accept without any thought of good or bad, but mainly, just enjoying rather deeply, the moment you had to sit and think. (Not thinking.)

|-Mr.MCR-|

Will you write
Will you love
Will you enjoy
Life when I am gone?
You will.
by Angelina

"I have lived life as horrible as it was, and as beautiful as it has become."
psychoDiablo is offline   Reply With Quote
Old 02-01-2015   #16
Pittielynn
sweet, funny and down-right CUTE!
 
Pittielynn's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Location: History
Posts: 5,547
Rep Power: 95
Pittielynn has a reputation beyond reputePittielynn has a reputation beyond reputePittielynn has a reputation beyond reputePittielynn has a reputation beyond reputePittielynn has a reputation beyond reputePittielynn has a reputation beyond reputePittielynn has a reputation beyond reputePittielynn has a reputation beyond reputePittielynn has a reputation beyond reputePittielynn has a reputation beyond reputePittielynn has a reputation beyond repute
Re: Dr;unkyy

You got it!
__________________


"Be strong while it's hard and laugh at it after it's over. You just gotta live." - Spadetje


All along I believed I would find you.
Time has brought your heart to me,
I have loved you for a thousand years.
I'll love you for a thousand more...
...One step closer.
o.O♠O.o

Almost Smart Store
Almost Smart Arcade
Pittielynn is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2015   #17
psychoDiablo
Thx for the memories
 
psychoDiablo's Avatar
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 15,971
Rep Power: 199
psychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond reputepsychoDiablo has a reputation beyond repute
Send a message via AIM to psychoDiablo Send a message via Yahoo to psychoDiablo
Re: Dr;unkyy

That chick! If ever I could have lived anywhere else...
__________________
I wouldn't say I'm psycho only because I'm able to handle it.
Now learn patience

To chill is to be chillin.
Chillin is cooperating with your surroundings, unknowing'st of what everything is capable of; and all the while, as it happens and after, to accept without any thought of good or bad, but mainly, just enjoying rather deeply, the moment you had to sit and think. (Not thinking.)

|-Mr.MCR-|

Will you write
Will you love
Will you enjoy
Life when I am gone?
You will.
by Angelina

"I have lived life as horrible as it was, and as beautiful as it has become."
psychoDiablo is offline   Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off



All times are GMT -5. The time now is 03:26 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.3
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright 2000 - 2006, Almost Smart