Almost Smart  

Go Back   Almost Smart > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 339
Search took 4.18 seconds.
Search: Posts Made By: chaos_control
Forum: Threads That Never End 07-14-2005
Replies: 10,968
Views: 1,212,571
Posted By chaos_control
Forum: Music 07-14-2005
Replies: 1
Views: 359
Posted By chaos_control
Commander Venus

Does anyone have any Commander Venus mp3s? Its a band Conor Oberst was in with Tim Kasher and the bassist from The Faint a while ago. Been looking for some for awhile, interested to hear if they...
Forum: Movies & TV 06-26-2005
Replies: 2
Views: 417
Posted By chaos_control
Re: New Family Guy

Anyone have any idea what time its reaching english soil?...been waiting too long
Forum: Music 06-03-2005
Replies: 14
Views: 1,575
Posted By chaos_control
Re: Soundtrack of your life

Opening Credits: Lemonheads - If I could talk I'd tell you

Waking up: Kate Bush - Hounds of Love

Average-day scene: Bad Religion - Stranger Than Fiction

Best-friend scene: The Go-Betweens -...
Forum: Writer's Corner 05-14-2005
Replies: 0
Views: 270
Posted By chaos_control
Danger Mouse

Hey, what's popping people. I haven't been around for ages, don't know if anyone remembers me, aorund for a while bout a year ago i guess. Well anyway thought i'd put this up, if anyone remembers a...
Forum: Threads That Never End 12-08-2004
Replies: 4,870
Views: 212,031
Posted By chaos_control
Re: The Personality Game!!!

/\ i might do when i see my brother today. otherwise im kinda bummed

< is kinda bummed, though did just spend a lesson talking to a very attractive girl

\/ is getting down.
Forum: The Blog 12-08-2004
Replies: 40
Views: 1,643
Posted By chaos_control
Re: what are you doing at the New Year's eves?

hold up, it is!.....well, actually its not.....*runs*....
Forum: General 12-08-2004
Replies: 23
Views: 946
Posted By chaos_control
Re: Being here too long makes me feel dirty.

oh yeah. my mistake. well, in your avatar you look a lot like adam lazzara. sorry for that misunderstanding. i thought it didnt look much like brandon.
Forum: Music 12-07-2004
Replies: 45
Views: 2,443
Posted By chaos_control
Re: Know of these bands?

christ on a bike, sunny day are incredible. cant remember how i started listening to them but im glad i did. i find them really uplifting. y'all need to listen to them soon.
Forum: Music 12-07-2004
Replies: 14
Views: 642
Posted By chaos_control
Re: Classification

emos a very broad term. most of the bands Wobbie mentioned sound very different, but would spring to most people's mind as emo. yeah, id call dc emo, very soft acoustic emo. and yah, blink 182 id...
Forum: Marijuana etc... 12-07-2004
Replies: 20
Views: 1,039
Posted By chaos_control
Re: First time highs

ahh. i thought it was a musical piece. whoops.
Forum: Marijuana etc... 12-07-2004
Replies: 20
Views: 1,039
Posted By chaos_control
Re: First time highs

whats concerta?
Forum: The Blog 12-07-2004
Replies: 40
Views: 1,643
Posted By chaos_control
Re: what are you doing at the New Year's eves?

i dunno. perhaps someone cool will feel like inviting me to a party. if not its me and a pipe and a tv. perhaps ill get hugh and rory round. in which case its three and a pipe and a tv. only much...
Forum: Marijuana etc... 12-07-2004
Replies: 20
Views: 1,039
Posted By chaos_control
Re: First time highs

um my 4th time i guess. sitting on a beach in france about a year ago, with a dutch guy called jesus. ended up eating several packets of french crisps.
Forum: General 12-07-2004
Replies: 23
Views: 946
Posted By chaos_control
Re: Being here too long makes me feel dirty.

lead singer of taking back sunday. i guess its mostly the lighting
Forum: General 12-07-2004
Replies: 23
Views: 946
Posted By chaos_control
Re: Being here too long makes me feel dirty.

hmm. he looks a lot like adam there. very strange. meh.
Forum: Threads That Never End 12-07-2004
Replies: 10,968
Views: 1,212,571
Posted By chaos_control
Forum: General 12-07-2004
Replies: 23
Views: 946
Posted By chaos_control
Re: Being here too long makes me feel dirty.

aye, i feel like i have to take a shower after ive been on for too long. but then...forget, shall we say :ponder: . btw, stu, is that you or adam lazzara in your sig?
Forum: Guys & Gals 12-07-2004
Replies: 33
Views: 1,158
Posted By chaos_control
Re: help me...

firstly, i dont think age can define anything about this topic. a friend of mine was in love with a girl at the age of 8, and there's no doubt that this is true. love cant be defined by age, because...
Forum: Threads That Never End 12-05-2004
Replies: 10,968
Views: 1,212,571
Posted By chaos_control
Forum: The Blog 12-05-2004
Replies: 12
Views: 593
Posted By chaos_control
Re: My great grandma died

wow, my great grandmother on my dad's side just died, at the same time. she was 98 and died two nights ago in her sleep. thats really odd. but yeah, i know how you feel man. she was exactly the same,...
Forum: Poll Booth 12-04-2004
Replies: 36
Views: 2,413
Posted By chaos_control
Re: Favorite Cartoon

family guy by a long shot man. damn i love that program. you have to to stay up all night watching a whole series....twice. good times lol
Forum: General 09-13-2004
Replies: 4
Views: 468
Posted By chaos_control
Re: Small questionnaire, very helpful.

Could people please answer this, it's really important and would only take a minute. it will be seriously helpful.
Forum: General 09-10-2004
Replies: 4
Views: 468
Posted By chaos_control
Small questionnaire, very helpful.

Hey, i'm producing a wrestling magazine in the near future and was wondering if you could take the time to answer a quick questionnaire. it'd be really helpful if you could answer the questions,...
Forum: General 08-30-2004
Replies: 23
Views: 812
Posted By chaos_control
Re: To all you writers...

Aye, i do, usually when i write stuff in a kinda frenzy when i've been really thinking about the subject, and feeling for it, so i'm quite emotional about it. then i'll post it online, because if i...
Showing results 1 to 25 of 339

 

All times are GMT -5. The time now is 03:21 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.3
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright 2000 - 2006, Almost Smart