Almost Smart  

Go Back   Almost Smart > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 1415
Search took 0.07 seconds.
Search: Posts Made By: David-
Forum: General 11-23-2014
Replies: 57
Views: 6,279
Posted By David-
Re: Roll Call

Lost my phone and had to go into a Hotmail account that I'd forgot I even had to verify my Apple ID so I can GPS the thing and find where it is but apparently it's gonna be in a pawn shop somewhere...
Forum: Threads That Never End 01-19-2012
Replies: 10,971
Views: 1,143,057
Posted By David-
Forum: Poll Booth 01-08-2012
Replies: 19
Poll: Alpacas?
Views: 3,260
Posted By David-
Re: Alpacas?

nope but i guess i do now :P
Forum: Threads That Never End 01-03-2012
Replies: 10,971
Views: 1,143,057
Posted By David-
Forum: General 01-03-2012
Replies: 40
Views: 1,802
Posted By David-
Re: Murder in Halloween Town XVI - sign up

Woops sorry I have a habit of subconciously avoiding any kind of responsibility lol :P
Forum: Movies & TV 01-03-2012
Replies: 7
Views: 2,166
Posted By David-
Re: Feel Good TV Series

I only like the ones where characters who fail are killed off on a regular basis.
Forum: Gamers Hangout 01-03-2012
Replies: 9
Views: 8,646
Posted By David-
Re: Tea Party Zombies Must Die - A Game

i was high

awesome rant though haha.. no replies? sadface
Forum: Back Page News 01-03-2012
Replies: 14
Views: 489
Posted By David-
Re: I had an interesting Thanksgiving...

Dunno if its just that time of year but seems to be loads of murders/kidnappings/suicides :/
Forum: Front Page 10-15-2011
Replies: 15
Views: 1,583
Posted By David-
Re: OCCUPY WALL STREET

How dare they!

A bill is being put through now over here, not sure how it works exactly but its in the House of Lords now and its to "reform" (sell out) the NHS. With VAT going up all the time,...
Forum: General 10-15-2011
Replies: 40
Views: 1,802
Posted By David-
Re: Murder in Halloween Town XVI - sign up

Umm I guess I can try if nobody else wants to? I'll use capital letters, commas, fullstops and everything lol.
Forum: Gamers Hangout 10-15-2011
Replies: 9
Views: 8,646
Posted By David-
Re: Tea Party Zombies Must Die - A Game

whats with the D class attitude? "why me why me, its not fair, why cant i call you names too??? :'''''''(" the reason tea baggers get so much bile and nobody cares is cause we prefer to tough it out...
Forum: Marijuana etc... 10-09-2011
Replies: 14
Views: 1,266
Posted By David-
Re: essentials for the social stoner.

Everyone here rolls weed with tobacco so it lasts longer and doesnt go out after every drag. I hate it and I'm trying to quit but seems like everyone smokes cigarettes so its in my face all the time....
Forum: Front Page 10-09-2011
Replies: 15
Views: 1,583
Posted By David-
Re: OCCUPY WALL STREET

Jenn you're so cynical lol, you're right in that the government is being held hostage by the privileged few rich people at the top and thats why we see . If anything ever threatened their position...
Forum: General 10-09-2011
Replies: 40
Views: 1,802
Posted By David-
Re: Murder in Halloween Town XVI - sign up

I'll play you might have to PM me when its starting though cause I tend to randomly forget about this place lol

as the Crimson Ghost!
Forum: General 10-06-2011
Replies: 19
Views: 2,126
Posted By David-
Re: 4 more years?

So who is most likely to be Republican Candidate?

This list look accurate? http://whatsnews.hubpages.com/hub/2012-Republican-Candidates

#8 lol :D
Forum: Tech Talk 10-05-2011
Replies: 31
Views: 1,649
Posted By David-
Re: Name Your Smart Phone

I just got the Orange Monte Carlo(Android phone, not a droid :P), screen is huge which is great for boring bus rides but battery life is shit so kinda defeats the purpose as the powers either dead or...
Forum: General 10-05-2011
Replies: 19
Views: 2,126
Posted By David-
Re: 4 more years?

I just thought there'd be a bit of Obama praise on here, election stuff has started right? I mean like the talking and the press bullshit at least? I dont really understand it tbh its a circus to me....
Forum: General 10-04-2011
Replies: 19
Views: 2,126
Posted By David-
4 more years?

Come on Madre, whats going on? If you slack and let a tea bagger in, I'll never forgive any of you.
Forum: Jokes & Comedy 10-04-2011
Replies: 58
Views: 3,767
Posted By David-
Re: www.bulliedbygays.com

What a strange reaction.

I wonder what a psychoanalyst would make of the things you say on here.

Piss off already.
Forum: Marijuana etc... 10-04-2011
Replies: 10
Poll: Cocaine
Views: 748
Posted By David-
Re: Cocaine

MDMA was nice never tryed coke but I tend to act like a twat on uppers anyway so stick to the stuff that makes me ZZZZZZZZZZZZZ.. I like my sleep lol.
Forum: Marijuana etc... 10-04-2011
Replies: 21
Views: 1,714
Posted By David-
Re: Study Underlines Marijuana Use to Psychosis

Please ban this silly cunt already, freedom of speech is one thing but Funks views impede others freedom to speak if you ask me. Its not like hes actually saying anything anyway all he does is spam...
Forum: Marijuana etc... 10-04-2011
Replies: 14
Views: 1,266
Posted By David-
Re: essentials for the social stoner.

Papers
Weed
Tobacco

It's tempting to get blunts and roach cards and all that stuff and I get a blunt or 2 sometimes but really what more do you need than green and some papers?

Oh and some...
Forum: Jokes & Comedy 09-16-2011
Replies: 58
Views: 3,767
Posted By David-
Re: www.bulliedbygays.com

You know excessive homophobia is one of the biggest signs of repressed homosexuality, right?
Forum: General 08-25-2011
Replies: 14
Views: 1,090
Posted By David-
Re: The london Riots.. and some bigger news

They were out on a "public order" protest control type order so they were trying to box imaginary protestors instead of arresting people for nicking things. Their excuse is they lost some experienced...
Forum: Back Page News 08-19-2011
Replies: 20
Views: 3,483
Posted By David-
Re: At least 87 dead in Norway attacks

So is this guy like your messiah?
Showing results 1 to 25 of 1415

 

All times are GMT -5. The time now is 10:46 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.3
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright 2000 - 2006, Almost Smart